Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nádraží VRT letiště Brno Tuřany
Viktora, Jakub ; Hladík, Antonín (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce)
Vysokorychlostní koridor je budoucnost cestování. S jeho výstavbou mnohé evropské státy začaly již před několika lety a velmi se osvědčil. Česká republika zatím nedisponuje tímto způsobem dopravy, ale vzhledem k poloze bude pro budoucí propojení celé Evropy nezbytné zbudování kvalitních tratí i zde. Tato diplomová práce se zabývá zbudováním zastávky vysokorychlostní trati (dále jen VRT) v blízkosti Brněnského letiště v Tuřanech. Provoz navazuje na předešlou ateliérovou práci - Hlavní nádraží Brno. Budova nádraží VRT je koncipována jako most nad kolejištěm a nástupišti, funguje nejen jako čekací a odbavovací prostory ale taky jako pěší přechod přes koridor. Hmota reaguje na nedaleké letiště a zároveň využívá mostovou konstrukci k elegantnímu přenesení střechy. Veřejné části jsou na úrovni terénu, technické zázemí a obsluha nádraží je rozmístěna podél nástupišť pod úrovní terénu.
Přestupní uzel Brno-Komárov
Odstrčilová, Anna ; Pavlíček, Jan (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh přestupního uzlu veřejné hromadné dopravy v Brně-Komárově v návaznosti na tramvajovou smyčku, s cílem zvýšení komfortu přestupních vazeb a možností ukončení většího počtu autobusových linek. Studie zahrnuje návrh nové tramvajové i autobusové smyčky a rovněž úpravu pěších tras pro komfortní přestup mezi linkami veřejné hromadné dopravy a snadný pohyb v území. Pozornost je věnována především místním vztahům v řešeném území, které jsou narušeny křižovatkou sběrných komunikací Svatopetrská/Hněvkovského/Černovická. V práci je současně uvažováno také s variantou prodloužení tramvajové trati směrem na jih města. Obsahem bakalářské práce jsou výstupy z dopravních průzkumů provedených pro tyto účely a varianty možných uspořádání nového přestupního uzlu, ze kterých byla na základě multikriteriálního hodnocení vybrána jedna varianta, a ta následně zpracována ve výkresové dokumentaci.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Al-Gibury, Hanin ; Odvárka, Antonín (oponent) ; Marek, Jiří (vedoucí práce)
Řešené území se nachází v srdci Dvora Králové, poblíž nábřeží řeky Labe. V současnosti je území zastavěno objekty, jenž neplní požadované funkce ve městě. Návrh reaguje na potřeby obyvatel a cestujících ve Dvoře Králové. Kromě samotného terminálu, území nabídne příležitosti pro nová pracovní místa, bydlení, komerce i odpočinek. Vizí návrhu je nejen vytvořit přestupní uzel, ale navrátit městu život a vytvořit nové pracovní příležitosti.
Přestupní uzel Brno-Komárov
Odstrčilová, Anna ; Pavlíček, Jan (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh přestupního uzlu veřejné hromadné dopravy v Brně-Komárově v návaznosti na tramvajovou smyčku, s cílem zvýšení komfortu přestupních vazeb a možností ukončení většího počtu autobusových linek. Studie zahrnuje návrh nové tramvajové i autobusové smyčky a rovněž úpravu pěších tras pro komfortní přestup mezi linkami veřejné hromadné dopravy a snadný pohyb v území. Pozornost je věnována především místním vztahům v řešeném území, které jsou narušeny křižovatkou sběrných komunikací Svatopetrská/Hněvkovského/Černovická. V práci je současně uvažováno také s variantou prodloužení tramvajové trati směrem na jih města. Obsahem bakalářské práce jsou výstupy z dopravních průzkumů provedených pro tyto účely a varianty možných uspořádání nového přestupního uzlu, ze kterých byla na základě multikriteriálního hodnocení vybrána jedna varianta, a ta následně zpracována ve výkresové dokumentaci.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Al-Gibury, Hanin ; Odvárka, Antonín (oponent) ; Marek, Jiří (vedoucí práce)
Řešené území se nachází v srdci Dvora Králové, poblíž nábřeží řeky Labe. V současnosti je území zastavěno objekty, jenž neplní požadované funkce ve městě. Návrh reaguje na potřeby obyvatel a cestujících ve Dvoře Králové. Kromě samotného terminálu, území nabídne příležitosti pro nová pracovní místa, bydlení, komerce i odpočinek. Vizí návrhu je nejen vytvořit přestupní uzel, ale navrátit městu život a vytvořit nové pracovní příležitosti.
Nádraží VRT letiště Brno Tuřany
Viktora, Jakub ; Hladík, Antonín (oponent) ; Nový, Alois (vedoucí práce)
Vysokorychlostní koridor je budoucnost cestování. S jeho výstavbou mnohé evropské státy začaly již před několika lety a velmi se osvědčil. Česká republika zatím nedisponuje tímto způsobem dopravy, ale vzhledem k poloze bude pro budoucí propojení celé Evropy nezbytné zbudování kvalitních tratí i zde. Tato diplomová práce se zabývá zbudováním zastávky vysokorychlostní trati (dále jen VRT) v blízkosti Brněnského letiště v Tuřanech. Provoz navazuje na předešlou ateliérovou práci - Hlavní nádraží Brno. Budova nádraží VRT je koncipována jako most nad kolejištěm a nástupišti, funguje nejen jako čekací a odbavovací prostory ale taky jako pěší přechod přes koridor. Hmota reaguje na nedaleké letiště a zároveň využívá mostovou konstrukci k elegantnímu přenesení střechy. Veřejné části jsou na úrovni terénu, technické zázemí a obsluha nádraží je rozmístěna podél nástupišť pod úrovní terénu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.